2011. október 23., vasárnap

Jóéjt-játék II. mese

Biztosan sokan ismeritek és szeretitek Berg Judit meséit. 
Az én személyes élményem egyik színdarabjához fűződik: az Üdv néked, Arthur, nagy király!-hoz.
Amikor Esztergomban tanítottam (a Szigeten), egy kedves kolléganőm hatodikosaival adta elő ezt az ismert történetet. Barátaimmal az egyes jelenetekhez ír dallamokat kanyarítottunk gitáron, furulyán, basszusgitáron, a jeleneteket különféle effektekkel kísértük. Igazán remek élmény volt minden próba, előadás, még a Várszínházba is eljutottunk :) 









Egy kicsit elkalandoztam...
A mese, amit kiválasztottam nektek, kisebbeknek szól, szerintem nagyon kedves.
Helyezkedjetek el kényelmesen és olvassátok el a  CÉRNASZÁL KISASSZONYOK történetét.
Ehhez a meséhez kapcsolódón 2 éve gyermekrajz-pályázatot írtak ki,
ezek közül a díjazottakat láthatjátok majd illusztrációként.


És mutatom a második párnát:



Nincsenek megjegyzések: